regocijo1

 

 

 

 

 

Maafkan saya, ***di-sientes

 

Dengan percaya pada diri sendiri, untuk mempercayai kemahiran dan keinginan anda,

Maafkan saya, kerana mempercayai kata-kata semula jadi anda dengan merujuk kepada Lagartos dan Xaman,

Maafkan saya kerana mahu untuk mencium bibir anda, berperisa dengan coklat, vanila dan kopi,

Maafkan saya kerana mendedikasikan datuk anda, pusat kebijaksanaan dalam Hid

Maafkan saya berkongsi anda rakan-rakan profesional saya untuk keinginan tertinggi anda,

Maafkan saya kerana mahu untuk memeluk anda , suka anda setiap saat, setiap halo, setiap liang kulit anda, mahu untuk membelai rambut anda, memberi anda ciuman dan melonjakkan anda mahu menjadi, makhluk ilahi.

Kerana mahu untuk menjauhkan diri daripada makhluk-makhluk toksik, untuk pertumbuhan peribadi, profesional dan rohani anda, mereka dengki kepada kreativiti dan penglihatan anda.

Maafkan saya menguatkan suara anda, bersemangat untuk berlaku adil, keganasan domestik dan global.

Maafkan saya kerana mengambil sebagai inspirasi, sebagai renungan aktif dan berani, yang tahu untuk menjadi sahabat yang setia dalam hidup.

Maafkan saya kerana selaras dan selari dengan mata anda, emosi anda, kata-kata anda dan ungkapan-ungkapan dalam mesyuarat ini kita mempunyai, yang dengan wajah dalam dan berani anda, membuat setiap nafas detik ajaib.

Maafkan saya berkongsi anda projek baikku, dalam kebebasan penuh.

Maafkan saya kerana tidak diperhambakan seperti mana-mana pejabat reka bentuk, yang berat memusnahkan apa-apa tidur.

Maafkan saya kerana memberi perhatian kepada kesihatan dan ketenangan anda, selepas kemalangan kereta, anda telah takut.

Maafkan saya kerana mencintai anda dalam semua bahasa, gerak isyarat, perasaan dan pengalaman, kerana layak pengalaman kosmik, jarak Reiki menyembuhkan, kerana anda adalah baik, dalam dan dengan semua deria.

Dengan saya, anda mempunyai fikiran, hati dan hubungan terbuka, telus dan jujur, anda layak dan mahu.

 

 

 

 

 

DI MAI NAXA DONI* JEG ELSKER DEG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Responder

